wtorek, 13 czerwca 2017

Oslo, część ósma: Bygdøy


Bygdøy to piękna dzielnica Oslo, która ma do zaoferowania nie tylko wspaniały widok na fiord, ale
też parę bardzo ciekawych muzeów w tym muzeum ludowe, Wikingów, Fram czy Kon-Tiki. Byłam we wszystkich tych muzeach i zdecydowanie można o wiele lepiej poznać historię Norwegów i ich wypraw oraz odkryć.
Zdjęcia są jeszcze zimowe, bo akurat wtedy wzięłam ze sobą aparat, ale w Bygdøy bywam o wiele częściej,to tylko 20 minut jazdy autobusem z centrum. W ciepłe dni można zabrać ze sobą przenośnego grilla, któego można kupić w każdym sklepie, coś do grillowania (ja mam na całe szczęście zapas kiełbasy polskiej do grillowania, Norwedzy grillują bowiem... parówki:)) i rozkoszować się pięknym widokiem:)
Oslo ciągle mnie zaskakuje. W zimę jest bardzo ładnie, ale wiosną i latem... to piękne miasto, koniecznie przyjeżdżajcie chociaż na parę dni!!:)












4 komentarze:

  1. To tak daleko od nas! Ale zawsze myślę, że jak odwiedzę Dalarna w Szwecji to już blisko do fiordów...

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite jak różnorodne i magiczne to miasto. Piękne zdjęcia 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Niewiadomo czemu jakoś tą część Europy dotąd omijałam,czuję się zachęcona,by to zmienić:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia :)
    Teraz niby mamy lato, a pogoda nadal jesienna...

    OdpowiedzUsuń

Jest mi bardzo miło za każdym razem, kiedy wyrazisz swoją opinię: )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...