czwartek, 24 grudnia 2015

Wesołych Świąt!


Kochani! Nadszedł najbardziej oczekiwany przez niektórych czas Świąt Bożego Narodzenia. Ja również z niecierpliwością wyczekiwałam choinki, pierników, mnóstwa jedzenia i nawet tego śniegu, którego tak bardzo nie lubię. Ze śniegiem w tym roku jednak trochę kiepsko, bo wyglądając za okno, czuję się, jakby był wrzesień a przygotowania do Świąt nadal wydają się być odległą przyszłością. Tak czy siak nareszcie nastał czas przez niektórych nazywany wyjątkowym i mówiąc szczerze zdecydowanie się z nim zgadzam. Dla mnie Święta to przede wszystkim czas spędzony z rodziną, bo w ciągu roku jest go naprawdę niewiele. Każdy z nas rozmija się i tonie w swoich obowiązkach, nie mając czasu na wspólną kawę czy herbatę. Podczas Świąt, po wszystkich przygotowaniach nareszcie mamy chwilę czasu, aby po prostu pobyć ze sobą i porozmawiać. I mam wrażenie, że to najcudowniejsze uczucie na świecie.
Nie ma też Świąt bez godzin spędzonych w kuchni, bez czekania o 22:00 na ostatnie ciasto, piekące się w piekarniku, bez lepienia pierogów i smażenia naleśników na krokiety, bez gotowania kapusty i grochu. Pomimo zmęczenia czuję ogromną satysfakcję, że mogę przygotować tyle pysznego jedzenia z moją mamą, krzątając się w kuchni i robiąc ogromny bałagan za każdym razem.
Mam nadzieję, że te Święta będą jeszcze lepsze od poprzednich, życzę Wam spokoju i radości oraz wspólnych chwil spędzonych z rodziną. Odpocznijcie i nabierzcie sił na przyszły rok, bo coś czuję, że będzie równie męczący, co ten:) Dziękuję Wam, że ze mną jesteście i odwiedzacie mnie, że dzielnie czytacie moje posty i zostawiacie miłe komentarze. To niewiarygodne, jak bardzo zżyłam się z blogiem i z Wami, bo to Wy napędzacie mnie do działania. Nigdy nie sądziłam, że blogowanie i gotowanie stanie się moją tak silną pasją. Tym samym jestem dumna z siebie, że nadal potrafię łączyć pracę, prowadzenie bloga, uczelnię i życie prywatne, biegając czasem tam i z powrotem, aby ze wszystkim zdążyć. To jednak w obliczu tylu plusów, które mogę mieć jest raczej nieważne;)
Kochani, życzę Wam najpiękniejszych i najpyszniejszych Świąt, mam nadzieję, że ponownie spotkamy się po Świętach najedzeni i gotowi do działania:)

Wasza Angie





5 komentarzy:

  1. Wesołych Świąt Bożego Narodzenia pełnych miłości i nadziei, optymizmu dużego na Nowy Roku i szalonego sylwestra do rana

    OdpowiedzUsuń
  2. Tobie również wszystkiego dobrego życzę, spokojnych i miłych dni świątecznych :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych, słodkich i zapachu cynamonu <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że Święta spędziłaś dokładnie tak, jak chciałaś :)
    I życzę Ci wszystkiego, co najlepsze, na ten Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń

Jest mi bardzo miło za każdym razem, kiedy wyrazisz swoją opinię: )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...